środa, 8 kwietnia 2009

Powrót do formy - program dla leniuchów i brakoczasoników

Odkąd przestałem prowadzić treningi, czyli od czerwca zeszłego roku. Od tego czasu plan dnia jest taki: praca (komp) - dom zabawa z Kiarą (córka) - praca (komp) - spanie

No i jak łatwo zauważyć siedzę około 12-13h dziennie. TRAGEDIA

Nogi siadają, totalnie mi osłabły. Mam jakieś problemy z krążeniem. Od jakiegoś czasu staram się wpadać na treningi kubojitsu bądź karate, ale tka bogiem a prawdą to wychodzi mi raz na 2 tyg ::(:(:(:(

No ale, wreszcie ciepło, zaczynam biegać. Dziś inauguracja. Do tego kata w lesie. Co proponujecie na powrót do formy i zrzucenie nabytych kilogramów?

Ważyłem rok temu około 92-93kg, a teraz około 102kg (no dobra, zrzucam już od miesiąca i w tej chwili to 98).

Mój cel to 90 kilo.
Następny cel to mocne zwiększenie wytrzymałości mięśni, z tym zawsze miałem wielki problem, aż wstyd.

Od 15 lat w sumie bawię się w sporty walki, mam 1 kyu w karate, w walce sobie radzę całkiem nieźle ale ile robię pompek, lub ile razy się podciągam to nie powiem ze wstydu !!

Ma ktoś może jakiś program nienudny na pompki??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz